شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مووسسه خدمات مدیریت کیفیت آلمان با هدف گسترش همکاری های دو جانبه تفاهم نامه ای به امضا رساندند.

 

به گزارش صنایع پلاستیک، حسن عباس زاده مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مارکوس گاردوف مدیرعامل مووسسه خدمات مدیریت کیفیت آلمان در حاشیه نشست تخصصی تعالی سازمانی در صنعت پتروشیمی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره این تفاهم نامه اظهارکرد: قصد داریم تا از دوره های آموزشی به صورت منسجم تر استفاده کرده و زمینه حضور شرکت های ایرانی را بیش از گذشته فراهم کنیم .

برپایه این گزارش، از زمان شکل گیری بنیاد مدیریت کیفیت اروپا، مدل EFQM برای سازمان های سراسر اروپا و فراتر از اروپا فرهنگ عملکرد و نوآوری را ارائه داده است. ویرایش جدید مدل EFQM به سازمانها این امکان را می دهد تا از تغییرات استقبال کنند، عملکرد را هدایت کنند و برای آینده متحول شوند.

تصمیم برای استفاده از مدل تعالی کسب و کار EFQM و ایجاد اولین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشمی ایران بر اساس این مدل در سال ۲۰۱۰ اتخاذ شده است. همکاری با موسساتی مانند EFQM و شریک و همکار معتبر آن ، QMS ،به عنوان مجموعه هایی که به گردهم آوردن شرکت های زیادی کمک می کنند و به اشتراک گذاری عملیاتی تجربیات برتر جهانی را تسهیل می کند.

 

قبول انواع سفارشات ساخت قالب تزریق پلاستیک ، قالب پلاستیک بادی و … در مجموعه قالبسازی متال هارمونی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.