شرکت‌ها در صنایعی مانند پزشکی، خودروسازی، خرده‌فروشی، ساخت‌وساز و بسیاری دیگر به خدمات قالب‌گیری تزریق پلاستیک متکی هستند تا قطعات پیچیده‌ای را که برای طیف گسترده‌ای از کاربردها به آن نیاز دارند، ایجاد کنند. با این حال، برای پروژه‌های خاص، قطعات استاندارد کافی نیستند وقتی با یک قالب‌گیر سفارشی کار می‌کنید، هر پروژه به دقت ارزیابی می‌شود تا سطح سفارشی‌سازی مورد نیاز شما مشخص شود.

 

مزایای طراحی محصول اختصاصی در صنعت پلاستیک

زمان استفاده از قالب تزریق پلاستیک اختصاصی

 

موقعیت‌های زیادی وجود دارد که ممکن است برای اطمینان از انطباق اجزای مختلف یک مجموعه قطعه شما به  ساخت یک قالب‌ تزریق پلاستیک اختصاصی و سفارشی نیاز دارید:

 

  • زمانی که به سطوح بالایی از دقت و تلرانس های فشرده نیاز دارید
  • زمانی که زیبایی محصول برای مشتریان شما مهم است
  • زمانی که تمایزدر طراحی محصول برای شما برتری نسبی ایجاد می کند
  • زمانی که نیاز به رعایت استانداردهای ایمنی خاص یا مقررات صنعتی دارید
  • زمانی که می خواهید کیفیت قالب را بهبود ببخشید
  • زمانی که باید راه هایی برای کاهش هزینه های خود بیابید
  • وقتی با ابعاد و هندسه پیچیده کار می کنید
  • زمانی که در یک صنعت خاص کار می کنید یا در موقعیتی قرار می گیرید که به تولید کننده ای با تجربه متفاوت نیاز دارد

 

نمونه های مطالعه موردی

 

در طول سال ها، ما این فرصت را داشته ایم که با بسیاری از شرکت ها در پروژه های خاص کار کنیم. این مطالعات موردی مزایای ساخت قالب تزریق پلاستیک اختصاصی را برجسته می کند:

ساخت قالب تزریق پلاستیک سخت افزار پنجره پروژه های ساختمانی

 

زمانی که این شرکت بزرگ در و پنجره با قالبسازی متال هارمونی قرارداد بست، آنها از سخت افزاری استفاده می کردند که در داخل خانه برای پنجره های مسکونی خود تولید می شد. متأسفانه ابزارهای آنها به اندازه کافی خوب نبودند تا نتایج مطلوب را ایجاد کنند و کیفیت محصولات آنها به همین دلیل شدیدا کاهش یافت.

 

ما قطعه پلاستیکی مورد نظر را دوباره طراحی کردیم تا طرحی با کیفیت بالا و قیمت پایین‌تری ایجاد کنیم، و با پرس‌های پیشرفته 46 تا 233 تنی نیسی، تحمل سختی 0.005± اینچ را روی قطعاتی از قطر 3/8 اینچ تا 4 اینچ مربع حفظ کردیم. با طراحی مجدد قطعه و رعایت الزامات مهندسی استاندارد در اندازه و وزن 0.03 گرم تا 20 گرم صرفه جویی کردیم که در بلند مدت باعث سودآوری قابل توجهی می شود . علاوه بر این، صحت و کیفیت از طریق اولین قطعه و بازرسی های حین تولید تأیید شد. اجزای نمایشگر قالب گیری تزریق پلاستیک در نقطه خرید برای این شرکت در صنعت نمایشگر POP، خدمات ارزش افزوده ما به آنها کمک کرد تا در طول عمر محصولات خود در هزینه خود صرفه جویی کنند، که شامل قلاب های تخته، تقسیم کننده قفسه و توقف محصول می شود.

ما قالب‌ها را پیرامون انواع قطعات از پیش طراحی‌شده طراحی کرده و برای پیش نمایش اولیه توسط دستگاه پرینت سه بعدی ساختیم، و هزینه‌های اولیه قالب‌گیری تزریقی با تولید بالا با تلرانس‌های مورد نیاز به مرور زمان کاهش یافت، زیرا این موارد از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و برای عملکرد طولانی‌مدت ساخته شده‌اند. ما قالب‌ها را با ماشین‌کاری تخلیه الکتریکی EDM ساختیم، فرآیندی پیشرفته که به ما اجازه می‌دهد تا تلورانس‌های 0.005 ± را با پرداخت کاری و پولیش بسیار صیقلی حفظ کنیم.

 

کیت تشخیصی پلی استایرن قالبی تزریق پلاستیک برای صنعت پزشکی

 

با استفاده از پرس های هیدرولیک 177 تنی Nissei مجهز به سیستم بازرسی بصری، ما یک کارتریج تست تشخیصی جریان جانبی در شرایط آزمایشگاهی برای یک تولید کننده تجهیزات پزشکی ایجاد کردیم. این کارتریج های پلی استایرن با ضربه متوسط ​​هشت گرم با ابعاد 5/16 میلیمتر x 7/8 میلیمتر 3 ¾ و روکش مات وزن داشتند. با طراحی و ساخت دقیق قالب تزریق پلاستیک اختصاصی، ما توانستیم قطعه ای با کیفیت بالاتر و کاهش وزن جزئی را با هزینه کمتر برای تولید کننده قطعه مورد نظر بسازیم که در مقایسه با رقبا برتری استراتژیک ایجاد نماید.

ساخت قالب تزریق پلاستیک اختصاصی برای انواع درب های نوشیدنی در صنعت غذا و نوشیدنی

 

این مشتری برای ساخت فالب تزریق پلاستیک اختصاصی خود در ابتدا برای تولید درب به خارج از کشور رفته بود تا از هزینه‌های پایین استفاده کند، اما منجر به تولید محصولی کمتر از سطح استاندارد شد که انتظارات مشتری را برآورده نکرد. آنها به یک راه حل مقرون به صرفه و سریع نیاز داشتند. فرآیند غلتک داغ مورد نیاز ارزان نیست، اما ما توانستیم از تجربه و تجهیزات موجود خود برای جبران این سرمایه گذاری و ایجاد یک درب اختصاصی با کیفیت بالا استفاده کنیم.

تولید بر حسب تقاضا یا به موقع

 

ایجاد محصولاتی برای پاسخگویی به تقاضای شما، به جای تولید مازاد، مزایای زیادی دارد. تولید به موقع کارایی و زمان تولید کوتاه تری را ارائه می دهد. همچنین تضمین می‌کند که شریک تولیدی شما علاقه خاصی به موفقیت شما دارد تا اطمینان حاصل کند که دوباره برمی‌گردید و سفارش دیگری می‌دهید، که منجر به طراحی‌های پویا، با کیفیت بالا، تولید قوی و تضمین کیفیت می‌شود. کار با یک شرکت خدمات کامل به شما کمک می کند در هزینه خود صرفه جویی کنید زیرا می توانید تمام مراحل پروژه را زیر یک سقف با یک مجموعه از استانداردهای کیفیت و ایمنی کامل کنید.

 

شما همچنین با اجتناب از نیاز به ذخیره موجودی که در برخی موارد ممکن است در زمان نیاز شما منسوخ شود، در هزینه خود صرفه جویی می کنید. برنامه ریزی مناسب موجودی و تولید تضمین می کند که شما همچنان محصولات را در زمان مورد نیاز دریافت کنید.

طراحی محصول اختصاصی متناسب با برند

در حوزه مواد غذایی و دارویی با توجه به کشش بازار، هر برندی نیاز دارد محصول اختصاصی خود را طراحی نماید. طراحی محصول اختصاصی برای ایجاد تمایز بین رقبا از جایگاه ویژه ای برخوردار است. برای شرکتهایی که به عنوان رهبر بازار نخسین گام ها را بر می دارند، این موضوع بسیار حائز اهمیت است و سرمایه گذاری ویژه ای برای طراحی محصول دارند. ایجاد برتری نسبت به رقبا، جلب توجه در قفسه های فروشگاه ها، امکان ایجاد کمپبن های تبلیغاتی اختصاصی از مزایای طراحی محصول اختصاصی می باشد.

تیم قالبسازی متال هارمونی با کمک طراحان حرفه ای خود آماده ی طراحی محصولات جدید می باشد.

 

عوامل کلیدی برای موفقیت در ساخت قالب تزریق پلاستیک

 

موفقیت محصول شما با خود قالب شروع می شود. سرمایه گذاری در قالب با کیفیت بالا به اطمینان از کیفیت ثابت محصول و اجزای بادوام کمک می کند. بهترین قالب های تزریق پلاستیک چند ویژگی مشترک دارند:

 

  • طراحی و مهندسی نوآورانه و دقیق
  • پایه ها و حفره های قالب فولادی ضد زنگ
  • تجهیزات تولید مدرن و به خوبی نگهداری شده
  • سیستم کنترل کیفیتی که دقت و صحت را تضمین می کند

همه چیز به جزئیات مربوط می شود. وقتی به جزئیات توجه می کنید، یک قالب خوش ساخت می تواند چندین دهه دوام بیاورد.

 

برای طراحی و ساخت قطعات پلاستیکی اختصاصی با هر اندازه و پیچیدگی، گروه قالبسازی متال هارمونی با چندین سال تجربه و با تجهیزات پیشرفته آماده همکاری و ارائه خدمات مشاوره ای می باشد. راه حل های اختصاصی ما به مشتریان در طیف وسیعی از صنایع خدمات ارائه می دهند و ما نیز خوشحال می شویم که با شما همکاری کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی محصول و همچنین ساخت قالب تزریق پلاستیک اختصاصی یا درخواست قیمت از طریق واتساپ با ما تماس بگیرید.

برای مطالعه دیگر مقالات بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید :

آشنایی با راهگاه گرم تزریق پلاستیک

آشنایی با راهگاه سرد پلاستیک

آشنایی با فرآیند طراحی و ساخت قالب

آشنایی با فولاد MO40

نحوه استفاده از میکرومتر

اهمیت پولیش در قالب گیری

آشنایی با دستگاه فرز CNC