قالب تزریق پلاستیک خانواده

قالب های تزریق چند حفره ای در مقابل قالب های تزریقی خانواده

قالب های تزریق چند حفره ای در مقابل قالب های تزریقی خانواده

قالب تزریق پلاستیک یک نوع فضای توخالی است که معمولاً از فولاد ساخته می‌شود که برای تولید یک قطعه پلاستیکی به داخل آن پلاستیک تزریق می‌شود. پلاستیک داخل حفره قالب قرار می گیرد که سوراخی در قالب به شکل قسمت مورد نظر است. قالب ها فقط در تولید انبوه به دلیل هزینه ای که برای طراحی و ساخت آنها به همراه دارد استفاده می شود. از آنجایی که قالب ها برای فرآیند تولید بسیار مهم هستند، ضروری است که به دقت ساخته شوند.

قالب های تزریق چند حفره ای

یک قالب چند حفره ای بیش از یک حفره از همان قطعه دارد و در هر چرخه تولید بیش از یک قسمت تولید می کند. به دلیل کوتاه‌تر بودن زمان برای هر دسته، استفاده از قالب چند حفره‌ای منجر به تکمیل سریع‌تر تعداد قطعات مورد نظر می‌شود. این کار بهره وری را افزایش می دهد و نرخ بازدهی بهتری را برای اجرای حجم بالاتر تولید می کند.

 

پس از طراحی محصول ، قالب های چند حفره ای همچنین به شما این امکان را می دهند که از زمان چرخه استفاده موثرتری داشته باشید و قطعات بیشتری را از همان قالب در ضمانت شات تولید کنید. در گروه قالبسازی متال هارمونی، قالب‌های چند حفره‌ای ما تضمین می‌کنند که قطعات باکیفیت دریافت می‌کنید و در عین حال کیفیت و دقت را حفظ کرده و زمان چرخه را بهینه می‌کنند.

قالب های تزریق خانواده

یک قالب تزریقی خانوادگی بیش از یک حفره در قالب ماشینکاری شده است که به چندین قسمت مختلف با مواد مشابه در یک چرخه امکان می دهد. هر حفره معمولا قسمت متفاوتی را تشکیل می دهد که به دلیل چرخه های قالب گیری سریع برای قالب های نمونه اولیه ایده آل است.

با این حال، قالب‌های خانوادگی معمولاً هنگام پر کردن متعادل نیستند، زیرا قطعات اغلب اشکال مختلفی دارند که می‌تواند منجر به افزایش عیوب قالب‌گیری شود.

هنگامی که چندین قسمت از قالب خارج می شوند، برای جداسازی قطعات نیاز به دستکاری بسیار بیشتری وجود دارد. این معمولاً مستلزم سطح بیشتری از کار دستی است زیرا اتوماسیون در فرآیند جداسازی به خوبی کار نمی کند. با نرخ عیب بالاتر قالب‌های خانوادگی، معمولاً قیمت بیشتری نسبت به قالب‌های چند حفره‌ای دارند.

یک قالب باکیفیت که برای سالها دوام داشته باشد یک سرمایه گذاری است. گروه قالبسازی متال هارمونی برترین ابزارها و قابلیت های قالب گیری را در این صنعت تولید می کند. همه محصولات ما با سخت‌ترین مشخصات ساخته شده‌اند، بنابراین شما هرگز نیازی به نگرانی در مورد صرف هزینه اضافی برای تعمیرات یا نگهداری نخواهید داشت. ما پایه‌ها و حفره‌های قالب را از فولاد ضد زنگ می‌سازیم تا دوام لازم را برای اجراهای با کارایی بالا فراهم کنیم.

 

دفعه بعد که تمایل به ساخت قالب تزریق پلاستیک چند حفره ای دارید، گروه قالبسازی متال هارمونی را در نظر بگیرید. ما یک نسل دوم قالب‌گیری تزریقی سفارشی متعلق به خانواده هستیم. تیم ما با بیش از 10 سال تجربه، پیشینه‌ای را دارد که هنگام انتخاب شرکتی برای پروژه قالب‌گیری تزریق پلاستیک خود به آن نیاز دارید. .

 

نظر بدهید