کوکاکولا از بطری های ساخته شده از پلاستیک های بازیافتی برای بسته بندی محصولاتش رونمایی کرده است. این اقدام کوکاکولا برای فعالیت سازگار با محیط زیست صورت گرفته است.

یکی از نگرانی های اصلی در زمینه استفاده از پلاستیک های بازیافتی از حوزه غذا و نوشیدنی مربوط به بحث بهداشت شان است. کوکاکولا در این رابطه آزمایش های بهداشتی بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است. این امر نقش مهمی در جلب نظر مشتریان داشته. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف اقدام به استفاده از شعارهای مربوط به حفاظت از محیط زیست می کنند. نکته مهم درخصوص کوکاکولا افزایش فشارها به این برند برای فعالیت سازگار با محیط زیست بود. این فشارها در طول یک دهه اخیر از سوی گروه های حمایت از محیط زیست به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافت. با این حساب اقدام تازه کوکاکولا نتیجه همان فشارهای قدیمی از سوی گروه های حفاظت از محیط زیست است.

شرکت های بسیار زیادی در طول سال های اخیر استفاده از پلاستیک های بازیافتی را مدنظر قرار داده اند. کوکاکولا نیز در این راستا نوآوری قابل ملاحظه ای داشته است. یکی از تعهدات اصلی کوکاکولا در این میان کاهش قابل ملاحظه‎ استفاده از پلاستیک در بسته بندی محصولاتش است بنابراین کوکاکولا در آینده فعالیت سازگار با محیط زیست بسیار بیشتری را مدنظر قرار خواهد داد.

قبول انواع سفارشات قالب پلاستیک ، قالب پلاستیک گیربکسی و … در مجموعه قالبسازی متال هارمونی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.