به دعوت مدیران شرکت “دستاورد مهندسی کیمیا بنیان کیا” و “انجمن مشترک بازرگانی ایران واتریش” تعدادی از صنعتگران رده بالای صنایع پلاستیک در هتل هما گرد هم آمدند تا با شنیدن برنامه ای که برای توسعه صادرات محصولات پلاستیک کشور در دست اجرا قرار دارد، در ارتباط با آن تصمیم گیری نمایند.

در این گردهمایی کوچک که اقای علیرضا میبربلوک رییس خانه صنعت و معدن استان تهران، دکتر سهیل سمیعی بنیانگزار شرکت KBK و امیر رضا صوفی نژاد از اعضای هیات مدیره انجمن بازرگانی ایران و اتریش نیز در آن حضور داشتند، ابتدا آقای دکتر سهیل سمیعی به تشریح طرحی که مطالعاتی فراوان را در رابطه با آن انجام داده اند،پرداختند.

بر اساس این طرح، قرار است تا با فراخوان فقط ۲۰ واحد صنعتی در کلاس درجه اول که به تشخیص خودشان توان صادرات محصولات تولیدی شان را دارند، با اشتراک مساعی که کمترین نتیجه اش سرشکن شدن هزینه های پایه میان آنان است در زیر یک سقف کارگاهی فعالیت نمادین تولیدی خود را آغاز کنند. محل استقرار این کارگاه ۲ تا ۳ هزار مترمربعی در یکی از مناطق صنعتی استان “بورگنلند” اتریش پیش بینی شده است تا تولیدکنندگان ایرانی با کمترین فاصله نسبت به ۸ کشور همجوار اتریش بتوانند بعد از بازاریابی محصولات خود، انها را با ارزان ترین  قیمت حمل و نقل برای خریداران ارسال نمایند.

همان طور که در خبر دیروز اشاره شد، این طرح مزایایی زیاد برای تولید کنندگان ایرانی دارد که یکی از آنها دریافت اجازه اقامت دایم در کشور اتریش است. با اجرای این طرح، تولید کننده ایرانی می تواند در حالی که تولید نمادین خود را انجام می دهد، کالاهای تولیدی خود در ایران را به شرکتی که به نام خودش در کشور اتریش ایجاد کرده است، صادر نموده و ضمن استفاده از مزایای مشوق های صادراتی، همان کالاها را در بازار مطلوب این کالاها عرضه نماید.

 

قبول انواع سفارشات قالب پلاستیک ، قالب پلاستیک گیربکسی و … در مجموعه قالبسازی متال هارمونی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.